Stockholm in my heart.

Imorgon är en viktig dag. Det står 2-0 i matcher till Örebro. Och imorgon ska vi ta med fan kämpa in i det sista för att se till så att det blir fler matchen att spela. Säsongen kan ju faktiskt ta slut för våran del imorgon.. Usch! Inte kul. Trots att kroppen är trött och man går på extrabränsle så är ju det här det roligaste jag vet! Det ska bli sååå kul att spela imorgon. Jag och hela laget är supertaggade =)
Vi ska ta tåget, som vanligt, från Bastuträsk och ta oss till Örebro station. Den här gången ska vi vakna i tid - hoppas ingen säger åt konduktören att inte väcka oss! *host*
Men iaf, det ska bli kul som sagt.
På söndag morgon ska vi ta bussen till Stockholm =) wiiiie! Vi ska ha en shoppingdag med laget, bara tokspendera massa pengar. Jag är nästan lika laddad inför shoppingen som inför matchen hehe =P Har lagt undan en pening som jag får spendera, helt utan dåligt samvete och helt utan att börsen blir ledsen. Ett shoppingsparande till affärerna i Stockholm. Som ni kanske förstår och läst om tidigare så finns det  ju inte så mycket valmöjligheter här uppe, H&M och Gina Tricot är tillexempel inte så stora här, alltså lokalerna.. så utbudet av kläder minskar ju...
Jag ska försöka uppdatera under helgen också annars kan ni vänta ett långt/måna inlägg på måndag ;)
Peace.



Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till! håller tummarna

2009-03-21 @ 11:32:46
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.