Tre yatzy i rad.

Jobba jobba jobba. Ruskigt trött i morse men jag tog mig upp och tillslut kom jag iväg till jobbet. En utbildning på ett nytt uppdrag väntade och idag började vi ta egna samtal på kundtjänsten. Var lite pirrigt men det är kul med något nytt!

Jag, Lisa och Petra hakade på trenden "något nytt" och åkte till 360 (uttalas tresextio). Ett nyöppnat gym här i stan. Det var riktigt fint och fräscht (såklart) där! Jag ska köpa mig ett sommarkort där så man kan bli lite fith for fight för beachen ;) som man varje år pratar så mkt. Men detta år är annorlunda :P, nu ska det vara lite snack och mycket verksta' - inte tvärtom! Å i och med att jag uttalar mig om detta på bloggen gör att jag inte kan slappa och äta chips =) hehe

Jag har en annan rolig sak att berätta också. Jag och lovern spelade Yatzy ikväll, som vanligt :) - våran nya grej! - och jag VANN! Hehe det var första gången jag vann på sjukt många gånger.. tror inte jag vunnit sen vi köpte spelet. MEN today was different :) Hehe, vi körde en femsetare och jag inleder det sista avgörande setet med 3 yatzy på raaaad(!) Slå den om du kan! Helt sjukt egentligen. Jag fick ju dock bara 50 p en gång.. men tre på rad det är fasen tur! Kanske dax att köpa en trisslott =)

Natti natti,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.