Världens gulligaste.

I söndags efter ett par timmars shopping i Stockholm så åkte vi, laget, till Sollentuna och såg deras kvartsfinal mot mitt gamla lag Elverket - som vann! Det var jätteskoj! Jag blev tillfrågad att vara sportkommentator med Magnus på Eurosport Player men jag tacka nej... Jag träffade massa Vallentunamänniskor ist, gamla vänner, tränare och MAMMA =)
Även då vi sågs ganska snabbt så var det kul, hon såg ut att må bra! Glad och rolig. Hon pussade mig typ tusen gånger på kinden så mitt smink blev ut smetat =) hehe. Jag ska åka och hälsa på henne i hennes nya lägenhet i Täby, jag längtar!

Jag träffade även min gamla tränare som kom fram med sina barn på läktaren och hälsade. Vi pratade lite om allt möjligt, han är för övrigt den bästa tränare jag haft. Men iaf :) , hans barn hade ritat en varsin täckning till mig! Blev sjukt rörd, de är helt underbara. De hade ritat mig, som volleybollspelare, och skrivit Grattis till årets genombrott. Jag ska rama in täckningarna och hänga upp i sovrummet =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.