Underbara vårsol.

Nu sitter jag på jobbet och om någon ser mig nu är jag dödsdömd. Vi får inte vara inne på andra sidor än "jobbrelaterade". Men jag kan inte låta bli =) Måste kasta in ett inlägg.. Jag är ju så supertaggad! Kvartsfinal nr 4 ikväll hemmahallen NorsjöArena. Hoppas det kommer mkt folk, sist var det kring 500 pers =)
Kom och hejja!! Matchen börjar kl 19.
Slutar kl tre och då är det bara att sätta sig på den otroligt charmiga turkosa cykeln och trampa hem i vårsolen. Snabba sig att byta om och packa väska, slänga i sig något så inte magen kurrar och sätta sig på bussen.
So long.



Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till ikväll igen!

Och kunde jag komma och hejja så skulle jag :)

2009-03-24 @ 15:15:41
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.