090505

Det blev ett morgonpass på gymet idag också, den här gången lite längre. Sprang 2,5 km sen körde jag ett styrkepass med fokus på triceps och skuldrorna. MEN, när jag kör sista övningen på maskin innan jag tänkte köra mage och rygg som avslutning så knäpper det till i korsryggen - och jag kan typ inte böja mig! =/ Inte bra, inte bra alls! Så nu är jag något orörlig och har relativt ont. Hoppas det ger efter sig och släpper efter ett tag, orkar inte ta mig till någon naprapat eller liknande... 
Snart är det jobb 12-18 igen som väntar och pannkakor (här uppe även kallad plättar) till lurre.
See ya later.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snygg kropp du har! :)

2009-05-10 @ 19:56:29
Postat av: ´jens

riktigt fin!

2010-06-04 @ 15:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.