Aldrig mer?

Här är artikeln som Norran gjorde om mig idag:



Josephine fortsätter i eliten

Josephine Tegenfalk kommer att spela elitserievolleyboll även nästa år. Men ny klubbadress är ännu inte klar.

Josephine kom till Norsjö från Elverket inför förra säsongen och blev snabbt en av de tongivande spelarna i laget. Hon belönades också med Svenska volleybollförbundets utmärkelse "Årets genombrott".

Josephine tänker fortsätta sin elitsatsning och då är spel i Norsjös division I-lag inget alternativ.

Hon har fått anbud från några elitserieklubbar men har ännu inte bestämt sig för var hon ska spela nästa säsong.

- Det måste matcha med min sambo så att han kan spela hockey. Vi håller på att kolla runt lite grand.



Jag kommer sakna det fantastiska intresset från publiken och tidningarna, tur att jag klippt ut och sparat alla artiklar genom säsongen ;) Kul att ha när man blir äldre om inte annat.

En annan sak som är lite kul, men ändå lite sorglig på samma gång är att, bilden som Norran publicerade i denna artikel är den första bilden som togs och visades i min absolut första artikel i tidningen (första träningen i Norsjö) och nu är det mest troligt den sista bild som visas i den sista artikeln om mig.
Hoppas de väljer att skriva om mig fler gånger, annars blir jag lite sorgsen om det här är den sista artikeln.. Jag har lite svårt med tanken "aldrig mer".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.