En dag kvar.

Tänkte köra ett träningspass imorse men eftersom jag körde ett hårt igår och jag är så taggad inför resan imorgon så finner jag ingen motivation, eller inspiration för den delen.. Det är inte mycket kvar att göra nu, växla pengar och zippa igen resväskan. Sen är vi redo!
Gu så skönt det ska bli, och jag har kollat på nätet - det kommer bli bra väder!

  

Måndag

skönt soligt

Natt: 23°C  Dag: 32°C

Fredag

vackert soligt

Natt: 19°C  Dag: 28°C

Tisdag

behagligt molnigt på morgonen

Natt: 23°C  Dag: 30°C

Lördag

behagligt mycket moln

Natt: 21°C  Dag: 28°C

Onsdag

behagligt soligt

Natt: 23°C  Dag: 30°C

Söndag

skönt molnigt på morgonen

Natt: 22°C  Dag: 32°C






Kommentarer
Postat av: madde

ha de super i turkiet =)

2009-05-28 @ 22:32:04
URL: http://madfje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.