En latte på CK.

Det blev tre pinnar på stan. Två rosa och lila nagellack och sen ögonbrynswax. Det ska tydligen vara jättebra, ist för att noppa. Jag får prova ikväll och se vad jag tycker om den metoden.

Btw, jag ska berätta om min latte historia. Jag var på Kitchen på CK och beställde en latte (jag glömde säga att det skulle vara en chokladlatte). Så när jag tog en slurp så smakade den starkt och inte så gott. Jag samlade mod och gick till kassan, berättade om min smakupplevelse och då sa hon jamen du vi fixar en ny... - Ta med lite choklad i! - Ja visst inga problem.
Det kallar jag service. Trevlig, inga motfrågor. Den nya latten smakade mkt bättre!
Och min självkänsla växte en smula på köpet.

Den här låten får mig att minnas tillbaka inför alla matcher vi haft i Norsjövolley, och hur Kerri spelade den på sin Ipod så högt att vi andra kunde vara med och digga! I like it! Miss you Kerri :)

Och Beyonce är ju förjävla het!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.