Full rulle.

God morgon, god morgon underbara lediga dag!
Jag tog en liten sovmorgon till åtta, åt frukost, kollade på Djurpoliserna i Houston (mkt bra program), oljade in trallen på balkongen och sen begav jag mig till gymmet.
Jag körde ett hårt överkroppspass; axlar, bröst, biceps, skulderblad. Och mage och rygg så klart men där tog jag det lite lugnt med de sneda övningarna eftersom ryggen inte har blivit helt hundra än och då är det dumt att göra nåt förhastat så jag får lika ont som i början. Men jag slog mit rekord på brutalbänken, nu är jag uppe i 26! Bara tio kvar så har jag slagit systrarna Harlins rekord :)

Nu tänkte jag ta mig en liten lunchbit som ska bestå av sallad och nyttigheter, ev. en latte på stan också. Dagen bjuder på bra väder och då blir man sådär glad och shoppingsugen, så det kanske blir ett inköp eller två. Får se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.