Ja hej, jag heter Laila Bagge...

Guess what! haha helt sjukt! så jäkla coolt! =) Jag jobbar ju på Xzakt som är kundtjänst för vissa företag, bland annat åt ett tv, telefoni och bredbands operatör. Och jag sitter och tar samtal och hjälper kunderna med diverse saker.. så helt plötsligt får jag ett samtal och jag svarar precis som vanligt: Hej, mitt namn är Josephine, vad kan jag hjälpa dig med?
Då hör jag en röst säga: Ja hej, jag heter Laila Bagge!
Jag får hennes personnummer och knappar in i system för att få upp hennes kundbild. Oh My God, det är verkligen hon! Rösten är bekant från Idol och jaaa helt sjukt!
Asså hallå JAG har pratat med LAILA BAGGE =D Så jäkla coolt!
Självkart spela jag proffsig kundtjänsthandläggare och hjälpte henne med hennes ärende. Hon var riktigt trevlig och tackade så mycket för bra service. Efteråt var jag helt uppe i varv :)



Jaja jag vet, jag är lite kändiskåt. Men so what! =)



Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha va söt du är! Ballt :)

2009-05-12 @ 12:32:29
URL: http://chaos.devote.se
Postat av: Anonym

Haha fan va coolt!

2009-05-12 @ 15:24:33
Postat av: Yvve

Så coolt! :D

2009-05-12 @ 22:58:21
URL: http://yvve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.