Jag har en bra magkänsla.

Säsong 09/10 kommer jag spendera i Lindesberg tillsammans med min sambo :)

Här är en artikel från norran


Josephine till Lindesberg

Josephine Tegenfalk som förra säsongen spelade i Norsjö Volley har skrivit på för Lindesberg.
Josephine kom till Norsjö från Elverket i fjol och gjorde en mycket bra säsong. Kronan på verket var när hon i mars fick Svenska volleybollförbundets utmärkelse "Årets genombrott".

När Norsjö efter säsongen drog sig ur elitserien fick Josephine se sig om efter en ny klubbadress. Nu är det klart att det blir Lindesberg.

En anledning till det valet är att det finns hockeylag i närheten som är intresserade av Josephines sambo Anders Söderström. Han spelade förra säsongen i Clemensnäs.

- Lindesberg kändes helt rätt. Vi fick ett starkt stöd från klubben från första början, säger Josephine.

Flyttlasset går i början av augusti. Fram till dess får hon sköta träningen på egen hand.

Målet inför nästa säsong är att fortsätta utvecklas och att en redan vass serve ska bli ännu vassare.

- Jag hoppas få en topplacering i serveligan. Det är ett litet mål, säger Josephine.

Har ni några frågor?
Kommentera inlägget så svarar jag :)




Kommentarer
Postat av: Linda

Fysatan va roooligt :) Men du det är väl inte så långt från Arboga? Typ Örebrotrakten va?

2009-05-21 @ 16:31:36
URL: http://chaos.devote.se
Postat av: Josephine

Nej det är inte alls långt borta =) ligger 4min utanför Örebro.

2009-05-21 @ 16:49:51
URL: http://jooosy.blogg.se/
Postat av: Norsjöson

Va kul att du hittade ett Elitlag! Lycka till

2009-05-22 @ 12:13:57
Postat av: jennifer

Gud vad duktig du är!! Hur känns det att flytta till Lindesberg då?

kram kram kram

2009-05-28 @ 09:44:39
Postat av: Josephine

Tack =) Det känns bra, spännande och som ett litet äventyr. Jag har växt och lärt mig så oerhört mycket med bara ett år här i Skellefteå så det kommer blir minst lika bra i Lindesberg. Spännande att göra det tillsammans med Anders också =)

2009-05-28 @ 12:34:23
URL: http://jooosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.