Jahaja.

Satan så trött jag var imorse, så jag tog mig en lång snooze till nio. Steg upp åt god frukost och sen tog jag en sväng till gymmet. Patrik, på 360, sa att jag skulle göra ett kond.test = springa så fort som möjligt 2km. Gaaah! Inte roligt, men jag körde på och fick väl inte sådär jättebra tid. Inget jag är stolt över och inget jag tänker lägga ut här =) haha ne skojja, jag kan bjuda på min kassa kondis. Jag sprang på 9,35. Men det är roligare att inte vara på topp från början utan att se reslutat och ha ett mål att sträfa efter... Är ändå huvsat nöjd ändå om jag tänker efter, eftersom jag aldrig gillat att springa eller ens ängat så mycket energi åt konditionsträning. Men men, efter det så körde jag lite styrka. Biceps, axlar, benböj, benpress och lite "pinnövningar". Sen tog motivationen slut och jag körde mage som avslutning och cykla hem. Inget superpass men bättre det än inget.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.