Någon blir visst 25 idag.

Grattis på födelsedagen älskling!
Imorse överraskade jag älsklingen med en ros, ljus, kort och litet paket på sängen. Han blir 25 idag och familjen kommer på fika vid tre sen kommer vännerna vid sju och då är det smörgåstårta och, såklart, hockey!

Nu ska jag titta på topmodel (är ledig från jobbet idag) sen ska jag ut på stan och shoppa lite grann. När jag var ute igår och handlade presenter och diverse ting så såg jag massa fina kläder men jag hade inte tid med egen shopping så jag tar det idag istället. hehe!




Kommentarer
Postat av: Linda

Plingar din under dagen imorgon babe :)! Tjöss!

2009-05-07 @ 21:04:51
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.