Något nytt.

Jag har testat något nytt idag. Efter jobbet cyklade jag hem och åt lite mat, lax med kroketter.. Sen bestämde jag mig för att ta mig till gymmet och köra ett pass. Poweryoga stod på schemat från åtta till nio. Det passade utmärkt och jag som aldrig testat yoga förut blev taggad av utmaningen. Och det var verkligen en utmaning! Man vred kroppen och stod nästan på huvudet i vissa ställningar. Instruktören sa sen efter passet att man kan få diverse biverkningar om det är bland de första gångerna man kör yoga.. typ huvudvärk, en finne kan ploppa upp, svettas m.m... Och jag måste medge att lite skallebang närmar sig. Men det är lugnt för det kändes verkligen som att man rensade kroppen och att det är nyttigt!
Poweryoga är nåt som kommer upprepas framöver :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Det där är så jäääkla skönt/kul/bra/härligt/jobbigt :)

Tyvärr har jag problem med väster handled så jag kan inte göra alla övningar. SÅ tråkigt. Skulle vilja prova igen men dom har inte poweryoga på gymmet :(

2009-05-14 @ 22:18:41
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.