New trend - hiss eller diss?

Morgonpasset på 360. Det blev en kort visit på gymet, men bättre det än inget. Jag sprang 2 km sen körde jag mage och rygg. Maxade på brutalbänken och slog mitt eget rekord. 25 st! =) wohoo. Vad har ni för rekord? Jag vet att volleyboll-legenden (om man nu kan kalla henne för det) f.d passaren Dewi Surjadi hade 32 som rekord i Elverket! Bra fysad :) Men det ska vi nog kunna slå till slut. hehe.

Och juste, btw, har ni sett det nya trenden?

 
Lite längre modell.

Och den kortare modellen.

 Vilken tur jag har då. Jag äger ju hur många kortbyxor som helst, genom volleybollen.
Jag kommer bli superinne! yeah - känn ironin ;)
 



Kommentarer
Postat av: elin

systrarna harlin har typ 35 eller något sånt, helt sjukt!

2009-05-04 @ 13:45:11
URL: http://eluz.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha...eh typ 2 ;) höhö. Nej det va längesen jag körde brutalbänken. Ska kolla imorgon kanske.



Själv skulle jag aldrig pressa ner mig i ett par cykelbyxor haha. Men på andra kan det va snyggt.

2009-05-04 @ 18:35:33
URL: http://chaos.devote.se
Postat av: felicia

marre gjorde väl 32? eller 33, nånting sånt iaf :) själv har jag pressat mig till 28, men det händer nog aldrig mer..:P

2009-05-07 @ 12:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.