Påhittigt och bra.

Tiden har gått väldigt fort i helgen.
Igår jobbade jag fyra timmar sen gick jag och älsklingen ut och åt middag på Tatung.. som en liten dejt! Sen var det Twiglight hemma i soffan med godis som gällde. Riktig mysig kväll.

Idag har det regnat, regnat och åter regnat men det har inte gjort någonting för jag har jobbat heeela dan.

Jag tog mig friheten att äta lunch på Frasses också. Här uppe finns ju inte Donken... Det roliga, och smarta, är att norrlänningarna kallar ett snabbmats-mål för ett skrov. Bra slang och väl använt. Det inkluderar pizza, kebab, hamburgare.. ja all snabbmat i stortsätt.
Jag gillar det uttrycket! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.