Regnigt idag.

Det är så mycket på gång och att göra nu, därför är jag lite dålig på upptaderingen. Men jag ska bli bättre, I promise!

Idag började jag inte jobba förens 12 så jag hann några ärenden på stan. Jag hade tänkt gå upp och träna men Top Model och dåligt väder höll mig kvar i soffan. Lagom till tiotiden då affärerna öppnade så tog jag mig ut och postade bl.a. ett brev till mamma. Det är ju morsdag på söndag så jag skickade henne en liten present =)

Gick till Body Shop och då var det en liten skylt som sa Drop in Ögonbrynsplock. Jag slog till och fick mina bryn fint noppade. Det skulle egentligen kosta 85kr men de bjöd mig på den lilla treatment =) Sjysst!

Ett litet inköp på Lindex blev det också. Superfin tunika. Jag är inte så mycket för färgglada plagg, gillar mest basic-stuff, men den här var så fräck och somrig så jag slog till för omväxlingsskull.



Den blir nog supersnygg med brunbränd kropp och stajlad med stora smycken! Eller vad tror ni? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.