Tröttmössa.

Det är hur skönt som helst att jobba 9-13 som jag gjort idag. Då har man hela eftermiddagen att göra massa saker, tvätta, städa, gå på stan, laga middag m.m m.m.. men man måste ju ha energin till det också. Tyvärr har jag inte haft det så det har blivit en eftermiddag på soffan och en lite tupplur i sängen... vi gjorde ett tappert försök att gå på stan men det var ingen höjdare.. Ska iaf ta mig iväg på träning snart då älsklingen ska spela innebandy som alla andra onsdagar kl sju! Då blir det löpning och ett biceps eller triceps pass, har inte riktigt bestämt än.. men får se vad jag känner för när jag väl kommer till gymmet! Hmm jag kanske ska gå på nåt pass.. ska se om det är nåt bra nu ikväll..

Jo men det får bli en timmas Barbell.

Later.



Kommentarer
Postat av: Linda

whathefu-k is barbell :)??

2009-05-13 @ 21:53:43
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.