Vi vinner som ett lag och vi förlorar som ett lag.

Helgen i Finland blev inte riktigt som vi tänkt oss. Första matchen som vi spelade på fredagen var riktigt jämn och höll på i ca 2½ h, men i femte set lyckades finnarna knåpa åt sig matchbollen. Lördagen gick inte åt vårat håll heller direkt och där blev setsiffrorna in jämna och poängskillnaden relativt stor. Ursäkt: Vi var så enormt trötta och slitna i kroppen.
Hemresan var väl bäst under hela helgen kan jag våga påstå ;) Klubben bjöd på god mat och vi hade en enormt trevlig och rolig båtresa hem till Sverige. Men mer än så säger vi inte, What happens in Finland, stays in Finland.

(Jag kunde väl slängt in några fler rader men det är nog relativt ointressant att läsa mer detaljerat om vår resa + att det finns så mycket roligt som hände att skriva om att jag inte orkar :P)



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Måste säga att jag tycker att det är jätte roligt att du har kommit så långt i din volleykarriär. Grattis!! :)

2009-11-05 @ 19:34:29
URL: http://kajsarosander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.