Årets fynd.

Örebro idag gjorde jag årets fynd! Jag köpte en Eliven-jacka på Carlings för bara 199 kr och innan prisnedsättningen kostade den 1499kr(!) Haha helt sjukt, jag har precis sparat 1300 spänn! I LIKE IT.

Sen blev det också lite smått och gott, nagellack och schampoo bland annat.  

När vi kom hem var hela hallen full med arbetande gubbar som installera Stadsnät i vårt hus. Kändes lite wierd att komma hem och så står det folk hemma hos en.. Men de var supertrevliga och goa så det var bara kul att ha lite "besök". Den ena killen visste att jag spela volleyboll här och han hade själv spelat när han var ung så det blev lite volleysnack - tokigt!

Nu ska jag göra mig iordning för träning. Försöka lägga upp en bild på min superfyndjacka senare...

Love, peace and harmony.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.