Efter regn kommer solsken.

Nej, alltså nu är det inte roligt. Hur kan man vara arbetslös, "ha all tid i världen" men ändå stressa ihjäl sig och ha tusen grejjer att fixa å göra? Jag får inte ihop det riktigt.. För så känns det just nu. Och igår hade jag en pissdag och idag har jag också haft en likasådan. Grädde på moset var ju ändå det som hände igår... Har ni tänkt på det nån gång, ibland är det bara så att man drabbas av små otursgrejjer i följd - inte bara en stor utan många små. Det räcker ju liksom inte med att man fått megapunka på cykeln, det börjar regna och det visar sig att när man gått halvvägs hem med cykeln dragandes vid sin sida och regnet blivit kraftigare - man har även glömt något så man måste gå tillbaka och hämta det! Blääää. Men det sägs ju att efter regn kommer... jaja, det är väl bara att rycka upp sig och hitta på nåt kul.
Jag ska iaf göra en kul grej ikväll. Träna! Yepp, det är ju faktiskt kul. Först är det lagfoto (igen) fast nu med de nya tjejerna med.. sen 30 min styrka och sen volleyboll :)

Ihelgen ska vi ha massa kul också, återkommer om det...



peace.

 




Kommentarer
Postat av: Linda- I väntan på en liten

Du är varmt välkommen att köpa kläder åt min lilla pöjk ;) haha!



Du jag känner igen dom där dagarna! Fyfasiken för dom!

2009-10-08 @ 09:44:11
URL: http://www.chaos.devote.se
Postat av: Anonym

Du är förbannat snygg min vän! :)

2009-10-08 @ 16:45:48
URL: http://marialidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.