Intervju på café Wiener.

Det blev sent i säng igår eftersom träningen inte slutade förens halv elva och kroppen var uppe i varv. Men jag lyckades ta mig upp i morse och vara på fiket bestämd tid för att träffa NA. Jag blev intervjuvad av en jättetrevlig journalist. Och han hade koll på läget, för ibland så kan man prata med journalister som inte kan så mycket volleyboll och då blir det lite svårare men den här killen var bra insatt :) Vi satt i ungefär en halvtimme och prata om diverse volleybollrelaterade ting och ibland var det svårare att ge ett bra svar och ibland lättare. Men vissa frågor var lite knepiga som att "När ser du dig spela i landslaget", hehe det är ju skitsvårt att säga ;) Men som tur är får jag läsa artikeln innan den trycks.. det känns tryggt!
Han och en fotograf kommer ikväll på träningen också och tar lite bilder.









Kommentarer
Postat av: Linda

Hörru din jävla kändis! ;D.

Är så glad att det går så bra för dig! Och landslaget tror jag inte är allt för långt borta =). Kämpa på!

2009-10-08 @ 16:58:05
URL: http://www.chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.