Krämaren.

Som tidigare nämt så blev det en halvdag i Örebro med några tjejer från laget.
Jag och Lisa tog tåget till Öret och sen fick vi så snällt gå upp till Sara F en stund och hon bor btw superfint, värsta coola lägenheten!
Sen gick vi då in till stan och mötte Maddis som inhandlade ett par skor och jag hittade skitsnygga kängor/boots som var på en bild utanför Din Sko. Men när jag går in och frågar efter de så visar det sig att det är en herrsko(!) Njea, det går ju inte riktigt så jag får leta vidare efter några andra...
Malin mötte vi upp också när hon kom med tåget vid tre, så tog vi oss en fika/lätt middag inne på Krämaren. Satt och snacka och bara hade det allmänt trevligt.
Klockan rann iväg och vi åkte till Maddis för att ladda och byta om inför träningsmatchen.

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.