Man är inte starkare än sin svagaste länk.

Träningsmatchen gick bra om man ser till setsiffrorna. Vi vann med 3-1 (25-16, 17-25, 25-20, 25-22) 
men jag vet inte om vi spelade speciellt bra. Eller jo bra spelade vi ju men ibland gjorde vi riktigt stora misstag, såna misstag vi inte ska göra egentligen. Det känns som att skillnaden mellan vår lägsta nivå och högsta nivå är lite för stor. Vi ska minska ner den skillnaden men också höja båda nivåerna - för det vet jag att vi kan!
Det kändes tryggare nu mellan oss spelare på plan, vi känner mer och mer vart vi har varann och vad vi går för. Det känns bättre mellan mig som passare och anfallarna, för det tar ju ett tag innan man hittar varann så där bra men vi har tålamod och kör på.
Det kändes avslappnat och bra på plan idag, vi fokuserade på oss, vårat spel och testade lite nya grejjer. En del funkade och en del måste vi finslipa lite mer på träningarna. Men over all så var det bra!

Den här gången bytte coach lite mer mellan spelarna också, för att testa runt lite personer på olika positioner och det ser mycket bra ut.
Vi har en bred och stabil trupp med många bra spelare på alla positioner.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.