Måndagen.

Det blev en lång sovmorgon, kändes bra att få vila ut. Sen var det bara att sätta igång med dagens sysslor.
Ringde till tandläkaren ihop om att få en tid att laga min trasiga tand men det var lite lönlöst. De skulle sätta upp mig på en lista så om de får återbud ringer de. Men om jag får jätteont så ska jag få komma på en akuttid. Det är väl bara att fejka tandvärk så man får tandjäkeln lagad!

På kvällens träning så kom SVT och gjorde ett inslag. De intervjuvade mig (som för övrigt INTE är bra på sånt) och Maddis. De ställde lite knepiga frågor så jag vet inte om jag gav de något bra svar, fatta typ inte vad de mendare riktigt! Men men, det blir nog bra. Vet inte när det visas men lägger upp det här på bloggen när det kommer ut på webben.

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.