Stora och starka.

Idag var det ett styrkepass som stod på schemat. Jag, Lisa, Nadia, Marcie och Chrystal körde en timma imorse kl 10. Tidigt kan tyckas men då hade jag ändå varit vaken sen 7, eftersom alla bra tvätttider blir upptagna direkt :/
Vi körde iaf benböj, frivändning med stöt, styrkeryck, bänkpress, liggande rodd.

 

Juste, var på ICA och hämta mitt paket från Bubbleroom och jag är mycket nöjd men inköpen. En lila sporttopp och två armband där det står "There is no way to peace, peace is the way" och det traditionella "Carpe Diem" hade jag klickat hem och det var snabb leverans och inslaget i fint papper och små söta påsar där armbanden var i. Lovely!




Kommentarer
Postat av: lisa

hahah, guuud vad jag ser blek ut jämte marcie och crystal! bra jobb idag jossan, vi kommer bli biffiga som få ;)

2009-10-06 @ 20:05:28
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.