Bojkotta otrevligheter.



Du som skriver dryga och idiotiska kommentarer i min blogg - SLUTA MED DET!

Det visar bara på hur liten, så otroligt liten människa du är som måste kommentera på ett nedvärderande sätt och trycka ner för att lyfta dig själv. Men vet du vad, jag bryr mig inte om dina kommentarer, jag tar inte åt mig (och tro inget annat bara för att jag skriver detta inlägg). Utan jag vill bara poängtera skillnaden mellan dig och mig, mellan självförtroende och dålig självbild. Dina kommentarer ger dålig energi, sådan energi som jag inte vill ha varken i mitt liv eller min blogg. 
Varför tar du dig tid, läser min blogg och anstränger dig med att lämna dessa onödiga kommentarer? Vad vinner du på det, egentligen? Ingenting äkta iaf.
Så som sagt, sluta!





Kommentarer
Postat av: lisa

suck, såna människor alltså! så otroligt patetiskt. stå på dig jossan! :)

2009-09-11 @ 13:57:19
URL: http://nogg.se/lisalinnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.