Du är svår att leva utan, jag är svår att leva med.

Jag känner mig lite sjuk idag, inte alls bra. Det blev ändå en liten tripp in till Örebro där jag gjorde några kontroller för Better Business World Wide AB. Hoppades på att hitta nåt kul att köpa också men icket. Dessutom väntar jag på mitt paket från H&M som tydligen inte vill komma i tid...
Det har varit förfärligt väder idag och med förfärligt väder kommer förfärligt humör. Stackars sambon, att han får stå ut med mig dessa dagar. Jag får ont i huvet när det är regnigt och tugnt ute plus att jag blir irriterad när det blåser och regnar! Men en sak bör nämnas och det är att han inte bara står ut med mig dagar som dessa, han kom även med frukost på sängen imorse! Helt lovely :)
Snart ska jag iaf få massage av våran sjukgymnast, så får hoppas på att det känns lite bättre efter det...

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.