Liten roadtrip till Oslo.

Fredag-lördag var det träningsturnering i Oslo. Det var spännande och kul att åka till Norge, för jag har aldrig varit där. Ett litet lustigt men fint och trevligt land :) Norskorna var härliga, jag gillar deras språk. Det låter så glatt och härligt! Det tog iofs ett tag innan vi hittade till hotellet, så det blev inte s¨många timmars sömn (upp tidigt lördag morgon). Det är inte såå lätt att hitta i Norge :P Vi skyller på Oskar ;)  
Men hur som haver så gick inte matcherna riktigt som vi ville. Vi var en mycket tunn trupp som åkte, bara 8 pers. Det är alltså en 6a, libero och EN avbytare.. inte bra. Och det gick inte så bra heller.. Vi drabbades av diverse skador. Jag stukade foten i andra set under första matchen. Sara F stukade sin under andra matchen. Lillis stuka handleden och sträckte ljumsken. Sen har vi ju Maddis med sin handled från tidigare operation och Tessans plus Lisas redan tejpade handleder...och juste Sara T å Erika var sjuka. Haha vi är inte så hela för tillfället, men ack så tappra!

Peace and out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.