Måndag.

En underbar start på dagen - morgonjogg. Tog en liten runda på 3 km, med iphonen som redskap - jag laddade hem ett fitnessprogram igår som räknar steg, km, tid och kalorier (skeptisk men ändå).
Sen blev det lunch och ner på stan. Gick runt och tittade lite sen tog jag och sambon en latte på ett supermysigt fik. Trevlans.
Och eftersom jag nu har blivit ledare för Kids Volley här i Lindesberg :), så har jag även spenderat massa tid åt att lära mig regler och hur man spelar Kids Volley.. Det är nämligen svårare än man tror :P Hur som haver så var det träning mellan fyra och fem och det gick superbra. Jag går verkligen in för det här nu, det kommer bli superkul!! :)

Nu är det snabbt i med lite mackor och yoghurt och vidare till min egna träning.
See u.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.