Matchen mot Katrineholm.

Första matchen gick inge vidare. Vi mötte Katrineholm och de var duktiga, det kan man inte sticka under stolen med men jag vet att vi kunde så mycket mer och bättre grejjer. Jag vet inte riktigt vad det kan bero.. men men bara ladda till nästa match ikväll halv sex mot det finska laget Liiga Euro.
Nu är vi hos Madde som bor precis vid hallen och ska äta mat. Jag är vrålhungrig :)

Mer senare. Så länge kan ni ju läsa detta från NA, intervjuven från igår.

 

 





Resterande matcher under denna helg gick ungefär som ovan.. Ingen höjdarhelg direkt men nu vet vi vad vi har att träna på och vad vi ska förbättra.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.