Morgonträning.

Upp tidigt var det ja, frukost och sen cykla till träning.
9.30 startade vi med basket/doppboll som uppvärmning och det roligaste var ju ändå Millis självmål ;) mitt lag försöker göra mål i deras korg men lyckas inte, Millis fångar bollen, är helt fri eftersom vi andra springer mot den andra korgen (för att försvara deras anfall) men Millis står kvar och skjuter på deras egna korg OCH GÖR MÅL ;) haha helt underbart kul.

Sedan sattes våra gymnastiska färdigheter på test. Vi gjorde bla kullebyttor, julade, gick på alla fyra och lite andra saker i samma mening. Sen var det då dags för de själva styrkeövningarna.
Fyra stationer (4 varv/station) med skivstång och sedan direkt snabbhetsövningar på det.
 1 - frivändning, sicksackhopp över två parallella gummiband.
 2 - Utfallsbenböj, vristhopp.
 3 - Snabba hopp med skivstång, hopp upp på plint.
 4 - Sidoböj med skivstång, skridskohopp, snabba fötter i stege.

   






Kommentarer
Postat av: Maddis

Haha Millis självmål var helt klart det roligaste av allt!!! Hjärnsläpp heter det =).



Utgång ikväll då? Kom igen nu... behövs lite fest i oss nu känner jag efter vi kämpade så bra på fysen...



Krams

2009-09-19 @ 13:06:17
Postat av: Linda- I väntan på en liten

Jag kan ju anlita dig som personlig tränare när jag klämt ut lillskiten ;)

2009-09-19 @ 17:07:40
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.