Söndag i Katrineholm.

Idag söndag var vi i Katrineholm och såg när de, Örebro och Sollentuna spelade träningsmatcher. Vi skulle egentligen vara med och spela men eftersom vi är få i truppen än så länge med några skador och sjuka spelare beslutade vi att det inte skulle ge så mycket att vara med.
Men det var en kul liten tripp som jag, Tessan och Erika tog och det var kul att se lite volleyboll. Alltid spännande såhär under försäsongen att se vilka spelare de andra lagen i serien ställer upp med. Våra utländska proffs kommer inte förens om två veckor så vår trupp är inte helt fylld än :)

En kul grej idag var ju också att jag fick träffa min underbara vän Cissi. Bara en kort stund dock men bättre än inget ;) I miss you!
Måste även lägga in ett plus i kanten till LisaJ's megasuperTAKblock!! Det var riktigt snyggt ;)



Kaisa serve - Katrineholm vs. Örebro




Kommentarer
Postat av: Lisa Jiiiii

haha söt du är :) Jag kommer leva på det ett bra tag ;)

2009-09-20 @ 23:14:02
URL: http://required.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.