Träningsmatchen.

Det gick väl sådär på matchen idag. Man har ju inte matchtempo i kroppen direkt.. Första set var ruggigt jämnt och vi var uppe i 27 lika. Men Örebro var bra idag och vann matchen med 3-0. Vi bestämde oss för att lira ett extra set bara för att vi hade halltid kvar och det var ju som sagt träningsmatch. Vi vann det setet :)
Efter matchen blev jag intervjuvad av NA (närkes allehanda) och det är ju alltid lite knepigt att ge bra svar och analys direkt efter en match men jag tror det blev bra iaf :) 

Det blir tidigt i säng ikväll, inte nog med att jag är sjukt trött och helt slut men det ska upp tidigt imorgon bitti. Två matcher väntar imorrn.
Sov gott allesammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.