100406.

Jag är i stort behov av att färga utväxten vill jag påpeka. Som tur är har jag Fia som ska fixa det nästa vecka!
Igår var jag ute och sprang när solen tittade fram en stund. Det blev ett nytt rekord på löprundan. Men Fia ska visa mig några andra rundor man kan springa. Och det är bra för den jag springer nu är rätt så trist. Närstan bara rakt fram längs bilvägen. Ingen höjdare direkt.
Ska försöka hålla igång löpningen den här sommaren. Måste hålla igång flåset och löpning varvat med långa powerwalks är optimalt om man tillexempel vill bli beachfin (vilket nästan alla vill vara kan jag tro, iaf jag). Jag har börjat gilla löpning mer och mer också. Förut tyckte jag att det var så himla tråkigt och enformigt men med bra, skor, musik, underlag och bra rundor så är det faktiskt ganska kul. Dessutom behöver inte träningstiden vara så lång heller. En runda på 20-40 min är alldeles utmärkt och så får hela kroppen jobba.

This is me today




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.