Långfredag.

Idag har det blivit en tur på IKEA med några goa vänner och en sväng på Marieberg med Fisken (ja han kallas så!;)). Jag köpte kuddfodral och massa ljus bland annat. Ljus kan man ju inte få nog av.
På Marieberg blev det två linnen och en sjal från H&M och en t-shirt med coola detaljer på rea på Gina Tricot.
Ska försöka ladda upp bilder sen.
I sommar ska vi göra om här hemma också, måla om väggar och sånt.. Så jag drömde mig bort och blev inspirerad när vi gick på IKEA. Härligt! Can't wait!

Såg ett par supersnygga kilklackar som jag vill ha till sommaren också på Scorett. Kostar dock 799 kr, så vi får se om min plånbok har råd med det framöver. Så här ser de ut iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.