Partynightout.

Partyt igår var ett hejdundrans roligt party! Jag lärde känna nya ansikten och gjorde debut på Folkan här i Linde. Ingen höjdare succé direkt men sällskapet gjorde kvällen. Jag och AC blev uppraggade av två tjejer påväg till Folkan. De ville att vi skulle spela deras flickvänner och hångla inne på stället för deras pojkvänner var där och blablabla.. en ren soppa. Ena tjejen börja slita i mina kläder också, och då var det bara säga åt hon att backa. Men vi skaka av oss de lagom innan vi gick in.

Så idag har man mått som man förtjänar, men det har det varit värt må jag säga.
Ikväll ska vi ha en trevlig middag med de goaste vännerna i Linde!
Hej så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.