Rubrik.

Idag har jag påbörjat min 6 veckors plan för att komma i form till beach 2010. Ska bli kul att bli lite mer fit! Och kommer berätta mer om det senare. Nu är jag nämligen ganska stressad.
Började imorse med en 40 min powerwalk innan frukost som sedan bestod av mjölk, musli och banan.
Och under tiden blev jag inringd som vikarie på ett dagis. Så efter frukost var det bara att rulla ner på cykeln och jobba hela dagen.
Kom hem halv fem och jag har pulat lite med tradera och ska äta nu innan jag drar till hallen för att träna volleyboll. Vi ska spela RM med KFUM i helgen så måste toucha lite boll innan dess!
Hej så länge.




Kommentarer
Postat av: Ems

Nämen! Då är vi ju nästan kollegor nu :P

Vilket dagis var du på?

Kramkram

2010-04-19 @ 22:45:10
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.