Svårslaget.

Igårkväll var vi hemma hos F&T i deras nya lägenhet. Tänk er en lägenhet med två våningar, centralt, helt nyrenoverat där de har fått peka på det de velat ha, kök, väggar m.m.. Nä jag är inte avis! Inte alls ;)
Vi åt en mumsig middag lax, potatis och romsås och till efterrätt blev det kladdkaka och sen ost och kex. Yummi!
Kvällen var trevlig och bjöd på goda nyheter med underbart sällskap. Svårslaget minsann!

Och idag kommer älsk hem! Äntligen! Som jag har saknat honom :) Jag har varit det femte hjulet typ hela helgen. Jag ska snart börja städa och göra fint hemma med det nya jag köpt på IKEA sen måste jag ta mig ut i det fina vårvädret.

Senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.