5.8.10

Lindesberg bjuder på klarblåhimmel och 22 grader varmt. Man tackar!
Har inga ärenden eller jobb inplanerat idag så jag tar dagen som den kommer. Kan ev. bli en spontan tripp till Örebro men måste hinna hem innan träningen så får se hur det blir med den saken.
Efter träningen igår spenderade jag min ensamma tid i soffan. Sambon jobba nämligen natt så det blev att sträck se massa tvprogram typ. Och en obehaglig röd tråd som typ alla program hade igår var om döden! Usch! Men vi ska inte börja filosofera om det utan bjuda på en dagens och sen ska vi ner mot stan och kanske äta lunch i vanlig ordning. I love my life!



klänning - indiska
tunika - rut mfl
och så ett par vita converse till det här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.