Första.volleybollträningen.10/11.

Säsongen första volleybollpass - CHECK! Gick bättre än förväntat. Jag var lite skrajj med knät eftersom det fortfarande(!) inte är hundra än :/ Å så känner jag redan nu att jag kommer ha träningsvärk. Kul! Men det gick bra.
Vi var inte full trupp dock, det blir vi på lördag, så det blev extra mycket bolltouch. Det gillas iofs! Vi körde bl.a 3 småspelsmatcher och jag å Anna vann(!) höhö.
Coach verkar bra också. Första intrycket sägs det ju säga en hel del om. Så, plus där!
Kul att ha Kaisa i samma lag igen. Sist spela vi i Elverket under mitt första år i elitserien. Och nu är vi på samma planhalva igen. Det är bra! :)


från när jag spela i Norsjö 08/09.
Foto: Åke Andersson




Kommentarer
Postat av: Nene

Härligt med inomhusvolley igen! Jag längtar till första träningen :) Skall flytta så det blir med ett nytt lag också, är duktigt nervös inför det!

2010-08-03 @ 21:04:46
URL: http://volleynene.blogg.se/
Postat av: Emelie Hjelte

Härlig bild!



Vi är även igång här uppe i Norsjö, nu inne på andra veckan. Hoppas du hare bra där nere :)

2010-08-17 @ 23:06:02
URL: http://emeliehjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.