Imorn.är.det.fredag.

Jobb 7-16. Gick i rasande fart och lucky me så slapp jag blöjbyte! Ha, börjar bli bra på att lyckas smita från den delen av arbetet. Dock kan det vara lite svårt när de lite större barnen sitter på toa och skriker Fäääääärdig! Ja då får man ta till övertalningsmetoden och hoppas på att ungen faller för finten att torka sig själv. På nåt sätt tycks ju alla barn om att man säger att de är stora tjejen eller stor kille!
Kanske blev lite mkt bajs nu men ville bara dela med mig lite! haha

Träningen var bra, och jobbig! Massa löpning och rusher. Det gillas när man är klar, men verkligen inte under tiden. Då testas man på hur bra man är på att bita i det sura.

Imorn är inget jobb inplanerat. Får se om poolen ringer och väcker mig och ger mig några timmar nånstans. Annars är det möte på CC som gäller och sen har jag the hole day att fylla! Tills kvällen förstås för då är det träning, like usually!


Gammal bild.
Kanske ska bli brunhårig igen!? ;)


Natti natti






Kommentarer
Postat av: Ems

Men Jossan din rackare,inte ska du smita från blöjbytena heller. Är ju suuupermysigt :P

Jag är också sugen på att bli brunett, men tror inte jag vågar!

Men du borde bara köööra hårt på brunettprylen!

2010-08-12 @ 22:35:55
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Ems

Men Jossan din rackare,inte ska du smita från blöjbytena heller. Är ju suuupermysigt :P

Jag är också sugen på att bli brunett, men tror inte jag vågar!

Men du borde bara köööra hårt på brunettprylen!

2010-08-12 @ 22:36:31
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: INGELA CAHLING TEGENFALK

hej kolla din brevlåda på facebook jag har skickat ett meddelande till dig där. mmmaaaaammmma

2010-08-13 @ 10:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.