Mitt.i.veckan.

Har egentligen inte sådär jättemkt kuligt att berätta. Det blev en del hoppa hage, färglägga, göra armband och kolla sommarlovsmorgon på jobbet idag. Tiden gick fort och det var bra. Imorn är det jobb på ett annat ställe med lite mindre barn. Blöjbarn. Så det blir inte lika många roliga intressanta konversationer som tidigare i veckan men jag ska nog försöka lära nåt snillebarn ett eller annat ord! Mission!

Har varit träningsledigt ikväll så det har diskats och donats lite hemma. En liten prommis blev det också.
Helsike!! Kom just på att jag har tvätt nere i tvättstugan. Men åååh så jobbigt! Orkar inte...
Aja, får ta i tur med det. Hej hopp så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.