new.

Blev en sväng till Örebro idag. Åh, det kliade i fingrarna (kan jag lida av en släng shoppaholic!?) när jag gick i butikerna. De har smått börjat prydas med höstkollektionerna och jag blir ju så ivrig. Är ju inte så jättekul att handla för mkt höstgrejjer nu eftersom man typ inte kan använda nåt än men ett å annat slank ner idag. Köpte ett par supersnygga gummistövlar på eurosko, en ny plånbok, jeansskjorta, skärp, nagellack, underkläder m.m

Klippte av ett par gamla jeans till shorts också.. så uppfinningsrik jag kan va ibland!

 


Ursäkta röran - vi gör om!



Kan bli ett framtida köp!


(jag ska försöka ta bilder på mina inköp men just nu är det så rörigt hemma)





Kommentarer
Postat av: hoik

Jossan!!!

halsduken.... vaaart hittar jag den :)?

2010-08-31 @ 15:21:26
URL: http://allasvaranhoik.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: Den är från Gina Tricot! 129 spänn... skynda!! :D

2010-09-01 @ 09:36:28
URL: http://jooosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.