nya.rum.

Idag är det en sån där dag då jag bara ville lägga mig under täcket i sängen, mysa, kolla film - bara slappa hela dan! Det är så himla tråkigt väder ute. Jag skulle vilja ta en promenad men regnet håller mig inne.
Uppstigning 7 imorse (=tvättstugan). Nu väntar jag bara på att målaren ska komma och göra klart vardagsrummet! Det blev riktigt fint i sovrummet. Ska visa bilder sen när vi gjort iordning allt med möblemang och så.. vi måste till IKEA och köpa lite grejjer!

Avslutar detta inlägg med lite inredningsinspo!!



(googlade bilder)




Kommentarer
Postat av: Erika

Vilka härliga bilder, så fräscht och harmoniskt =) Hoppas handleden känns bättre idag! Kram på dig.

2010-08-25 @ 11:32:10
URL: http://cupcakekittie.blogspot.com
Postat av: Norrland

ÄLskAR stilen!! Är de så där erat hus kommer se ut när ni flyttar upp till skell? ;) /emlan

2010-08-29 @ 20:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.