Ordinary.

Idag har det varit jobb med de små barnen från tidig timme. Eller små och små, det är lite större barn, närmare bestämt fritids. Det är hur kul som helst för man kan ha intressanta konversationer med de och pysslar pyssla pyssla! Jag gjorde 3 armband och färglade Hello Kitty ;) Man är som barn på nytt.
Det är också hur lugnt som helst. Sen är man ute på gården och leker, hoppar hage och fingervirkar. Toppen!

Ikväll var det träning. En bra sådan, men kände mig lite stel i kroppen från det hårda passet igår. Ändå höll vi bra nivå idag. Imorn är de vila - sköööönt! Då är det tvättstugan och soffan som gäller. Men först uppe ännu tidigare än idag för mer jobb på fritids! Yejj!



Som ni också kanske märker så kommer jag inte på så kul att skriva om. Ni kan väl ge mig lite ideér om det är nåt speciellt ni vill läsa eller om det är nåt jag ska skriva mer/mindre om!?!

 




Kommentarer
Postat av: Nene

meeeer volleyboll så blir jag nöjd och glad ;)

2010-08-10 @ 21:59:14
URL: http://iqbanan.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Hej!



Allt bra?? :)

2010-08-11 @ 12:43:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.