running.

öppna och stängde idag med. Men eftersom det är lördag så är det bara öppet fyra timmar. Men under dessa fyra timmar lyckades det komma in huuur mycket folk som helst. Jag hade fullt upp non stop. Men det gillas ju såklart.
Efter jobbet tog jag mig en löptur på 40 min. 40 svettiga minutrar blev det. Det var varmare ute än vad det såg ut att vara. Gjorde lite situps och armhävningar när jag kom hem och sen börja plocka undan möbler och saker. Vi ska nämligen få omtapetserat på måndag! Yeahjj. Både i sovrummet och vardagsrummet har vi supermörka tapeter som satt när vi flytta in och under vinter blir det verkligen dystert. Så vi tänkte ljusa upp med vita tapeter med en mönsterfondvägg och en grön fondvägg. Det blir nog fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.