Sugar.

Ikväll har jag invigit den nya godisskålen med massa gott! Mest choklad, men det är bara för det är godast!
Det var jag förtjänt av efter dagens träning. Gick bra. Och den här dagen kändes det lite bättre.
Imorn är vi full skara och det är flera timmars lagmöte som står på lördagens schema. Vi ska gå igenom ALLT, taktik, försvar, block, mottagning, kombinationer, namnen på alla pass, koderna till passen..etc etc. ja det är en hejdundrans massa saker som ska va på det klara inför seriestart! Det minst lätta blir ju att lära om sig alla koder på passen som faller sig så automatiskt och naturligt på plan. Men det är kul! (not?)
A, men iaf, så blir det big party på kvällen så det känns ändå helt okej.
Men det är ju imorn. Ikväll är det massa mys med godisskålen som jag skrev om tidigare i detta kanske lite för långa och nu meningslösa inlägg. Men jag har inte så mkt roligt att skriva om nu. Såå.. ska ta mig till soffan igen och invänta karln som snart kommer hem från isträning.
Lovelovelove.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.