vi.är.med.bil.

Helgen har varit händelserik, vi har gjort saker hela tiden, så därför har det varit lite tomt här på ett par dagar.
I fredags efter träningen blev det iaf en middag med bästa Tompa&Fia på Fenix. Vi avnjöt en trerätters och hade supertrevligt.

Igår var det 2 timmars morgonträning och sen en lunch med laget på Bellas. Jag följde med örebroarna tillbaka och shoppa lite på stan. Sen kom älskling och hämta mig med våran nya bil!! Japp, han köpte en bil igår :)
Lilla pärlan kallar vi den. En riktig statsbil. Passar oss perfekt!
På kvällen laga vi god middag hemma och hade värsta myskvällen med chips, godis och en superbra film - Brothers (se den!!)





Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh du har köpt lyktan som jag vill ha!:)

2010-08-17 @ 09:21:29
URL: http://malinleewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.