2010 kommer rocka.

För ovanligthetens skull så har faktiskt det här året börjat riktigt bra. Annars har de tidigare åren startat sisådär..
Jag känner stor motivation till livet och vad det här året har att bjuda på. Jag ska göra det bästa jag kan för att 2010 ska bli det bästa året någonsin! 
Har ni några nyårslöften förresten? Jag vet att det kan låta lite klisché men det kan faktiskt hjälpa med nyårslöften. Man ska inte lova för mycket bara, jag tror man måste tänka ut något bra och fokusera på det man lovat för att det ska gå i uppfyllelse. Det kommer ju inte bara av sig självt. Jag har iaf inlett 2010 med en sockerfri vecka. Ingen sylt, yoghurt, ketchup, ja inget som innehåller socker. Jag känner att jag har haft ett för stort sockersug på sista tiden och en vecka helt utan är allt annat än dåligt för mig. Det är nu dag 3 i detta 7dagars löfte och det är ganska tufft faktiskt, men det går. Sen efter 7 dagar så får vi se hur jag fortsätter. Let you ialla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.